Bulaşık Makinemiz bozulmuş daha 4 yıl garantisi var , geri değişim istiyoruz geri değişim yok diyorlar servisten gelip alıyorlar yaptık diyip getiriyorlar fakat üçüncü yıkamanın sonunda yine bozuluyor geri değişim dedikleri gibi kalkmış mi acaba ? Şikayet etsem nereye edebilirim bu konuda bilgi sahibi olan anneler lütfen yazarmsnz ( BEKO bu arada )