Bizim aylık kontrole gittiğimiz dr istifa etti. Dönemi hakkında bilgilendiren,ben sormadan süreci anlatıp dostça yaklaşan bir hekimdi çok üzüldüm gitmesine..Diğerlerini tanımıyorum Kime gideceğimi bilmiyorum. Deneyimlediğiniz bir dr varmı? Tavsiyeniz nedir