Momylion Sibely65 normal benimkide öyleydi büyüdükçe kendileri uyanıyor şuan 38 günlük artık kendi kalkiyor
limonkolonyasi Sibely65 bebeğin daha çok küçük siz 2 saati geçmeyecek şekilde uyandırın emzirin yoksa sarılık olur ki zaten çoğu uyanmayan bebekde başlangıç oluyor o yüzden uyanmasını beklemeden besleyin 1 ay kadar
ikiprensannesii2 Mutlaka 2 saati geçmeden besleyin. Benim oğlumda öyleydi tecrübesizlik de var tabi sütüm de hemen gelmemişti sarılık olmuştu oğlum. Allahtan ilerlemeden ben saat başı emzirdim mama da verdim geçti şükür