babyandmom1 Kızım 15-20 gündür alkış yapıyordu ama şimdi asla yapmıyor alkış dediğimizde yapan çocuk umursamıyor ya da elinin üstüne vuruyor. Öğrenilen davranış unutulabiliyor mu? Birden bıraktı yapmayı
Elmel babyandmom1 canm eğer uzun süre yaomadiysa unutmuş olabilir siz bol bol tekrarlayın veya yeni bır davranış ogrendiyse şuan onu yapmak daha çok hoşuna gidiyordur
Mevgul babyandmom1 merhaba bi sure yapmayi birakip sonra tekrar yapiyorlarmis beyine kaydetmek gibi dusunmek lazimmis buna benzer biseydi sanirim bizde de olmustu sonradan tekrar basladi alkis ve herseyde olabiliyormus bu arada mesela once anne diyebiliyordu simdi demiyor
Fenty babyandmom1 Bunu şey düşünün mesela 10 11 aylıkken baba, anne yada gel gel diyen çocuk sonrasında bunları söylemeyebilir uzun aradan sonra tekrar başlayabilir bu unuttuğunu göstermez. Siz yapıyorsunuz o yapmıyor unutmuş olabilir mi diye düşünmeyin.
babyandmom1 Elmel yeni bir şey öğrenmedi birden bıraktı bende anlamadım 🤷🏻♀️ bu ara daha önce öğrendiği gel geli yapıyor bilinçsizce alkışı bilinçli yapıyordu
Gozdegemen 15 gün önce annemlerdeydik uzun süre kaldık 10aylik oğlum orda baba mama dede meme falan diyordu alkis bay bay yapiyordu şimdi hiç birsey ne yapıyor ne söylüyor sadcee çok nadir alkış