GGmerve aslında bunu o olay anına yapmayı deneyin, kötü bir şey ama kötü ne ? Somutlaştırmanız gerek. Mesela size vurdu şu an bu yaptığın hareket hiç hoş değil ve sen sakinleşene kadar ben burada bekliyorum. Biz konuşarak anlaşıyoruz , attığında yada vurduğunda senin ne demek istediğini anlamıyorum. O yüzden sakinleşene kadar burada seni bekliyorum, sakinleş ve konuşalım. İlk adımınız bu olmalı her seferinde bu tepkiyi vermelisiniz. Bağırmak en büyük şiddettir, siz bağırırsanız daha da devam edecektir. Sonra yine yaptı ah canım çok acıdı ve bu yaptığın hoşuma gitmedi diye tekrar edin.