Perapera 2ay 15gunluk olduk biz. İlk ay o refluden ne çektik. Genzine kaçtı, nefessiz kaldi. Kusmaktan Boğaz’ları tahriş oldu öksürük başladı :( 10ar dk emzir ara ver gaz çıkar biraz dik tut sonra yine 10dk emzir. Birde gaz cikarticam diye pat pat sirtina vurma, vurdukça yukarı kaçıyormuş. Saat yönünde hızlı şekilde sıvazla sen sırtını. Emzirirken kafa vücuttan daha yukarda olsun. Hemen yatırma en azından bi 10-15dk kucağında dik tut. Hızlı ani kaldırıp yatırma emdikten sonra. 🙈 (doktor 2.ayda uzman olursun demişti.) 🤯