Birponciginanasi Kızlar merhaba.. Bilenleriniz bilir 2 gündür namaza başladım dilerim daimi olur.. lakin namazda okunacak duaların sırasını hala kavramış değilim.. Bende söyle yapıyorum acaba yanlış mi? Diyelim4 rekat sunneti ezberleyip kılıyorum farz icin niyetlenmeden hemen 2 3dk farzda okunacak surelerin sırasını ezberliyorum.. sizce bu uygun mu? Yeme içme bisey degil sadece 2 3 dk ezber yapıyorum.. lütfen yargılamayın daha bu konu da çok acemiyim..
Deletedmom_72 Birponciginanasi Ben sıralarını kağıda yazıp namaz kılarken seccadenin yanına koyup öyle ezberlemiştim zamanla aşina oldum sizde öyle yapabilirsiniz
kuzey-21 Birponciginanasi canım sonuçta kılıyorsun kılmak önemli Allah kabul etsin inşallah. Bende kağıda yazmıştım büyük bir şekilde namaz kılarken seccadenin ynına koyardım bakardım sonra ezberledim kaldırdım kağıdı. Sizde böyle yapın isterseniz
Mariposa Birponciginanasi ☺️ Nasıl güzelsin sen, Rabbim kabul etsin gayretine halel gelmesin 🌺 namazda rekatlar arasında duraksama yapmak baska isle uğraşmak gezmek vs doğru değildir. Sen ama ezber yapıyorsun çok tatlısın 💖 Allah kabul eder insaAllah. Nacizane soyle yapabilirsin ; sure ve duaları evvelden ezber yaparsan senin için daha kolay olur öbür türlü daha zahmetli bir yandan namazın rekatina yetişmeye çalışıp bir yandan ezber yapmak .
Usraaa Birponciginanasi tabikide olur tamamen öğrenend kadar ama size tavsiyem ilmihal kitabı alıp aklınızdaki bütün herşeyi öğrenmeniz en doğrusu olabilir… Biz çocukken sarı ilmihalden öğrenmiştik namaz abdest vb şeyleri
EsZe Birponciginanasi bir kağıda büyük şekilde yazıp seccadenin kenarına koyabilirsiniz. Ben küçükken öyle öğrenmiştim 🌸 Allah kabul etsin 🤲
gocebebirbayan Birponciginanasi bende kevser, kafirun, asr, lehep, ihlas, felak, nas surelerini biliyorum. Ve bu sırada okuyorum. Arada başka varsa onları maalesef ezbere bilmediğim için okuyamıyorum. Sürekli kıl kıl öğreniyorsun canım