caganinannesi ben korsesını kullandım muhtesem bı urun kızım uc aylıkken hıc gobegım yoktu ve dogurmamıs gıbı dumduzdu sımdı kızım 16 aylık oglum 2 ay16 gunluk 50 kıloyum yıne kullandım hıc gobegım kalmadı gorenler ne ara dogurdun zayıfladın dıye soruyorlar sezeryanla dogum yaptım ıkı senede ıkı bebek bırınde 22 kılo bırınde16 kılo almama ragmen