Alya3361 Kızlar bebeğime yedinci ayın başından bu yana hergün bir yumurta sarısı yiyor çok mu bizce siz ne kadar yediriyorsunuz?
Arenbuse58 Alya3361 6.ayin başında yedirmeye başladım sarışını şimdi 9 ayligiz hergun muhakkak yedirmeye çalışıyorum
Fmercan Alya3361 yok hayır fazla değil şuan kaç aylık alerjik değilse beyazı da verebilirsiniz az az erkenden tanışsın diyorlar bazı doktorlar ben de 7 buçuk aylıklen verdim ilk beyazını
123ahmet Alya3361 Bende yediriyorum yanninda bişe yediriyor musunuz sadece yumurta sarısı mi veriyor sunuş bide meyveleri nasıl veriyorsunuz bende şaşırıyorum nasıl ne versem diye benimde yedi aylik
Alya3361 123ahmet süzme peynir ve siyah zeytin veriyorum yanında meyveleri genelde yoğurt ile veriyordum ama artık sade vericem kan ilacını da meyve ile aynı saate denk getirecek hemşiremiz öyle yapmamı önerdi