Kizlar selam kizim 12 ay 15 gunluk. Son 3 4 gundur ictigi mama miktarı 60 ccye dustu. Normaldede cok icen bi bebek degildi 120 bazen 150 iciyordu. Ama son bir kac gunde 60 cc ye düştü uyurkende uyanikkende 60 cc iciyor. Sizce neden olabilir ? Cok sik mi teklif ediyorum acaba yada artik mamaya yeterince ihtiyaç mi duymuyor. Yemek yiyor bazen guzel yiyor bazen az yiyor yada bana az geliyor bilemedi. Kafam cok karıştı.