Kızlar bebeğim 6,5 aylık ek gıda yemek istemiyor çok fazla beni de uyandığında yada uyuyacakken emiyor yani memede de çok fazla durmuyor ek gıda başladık yemem istemıyor 40 günde sadece 360 gr almıs doktor az dedi bir daki aya almazsa yine mama da verelim dedi ama biboron tutmuyor kaşıkla vermeye kalksam onu da yemiyor sizce ne yapmalıyım