Bebeğim dört buçuk aylık.sekiz gibi uyuyor fakat sekiz buçuk gibi mutlaka uyanıyor. Desteklediğimde uykuya devam ediyor. Dokuz buçuktan sonra tekrar uyanmıyor. Uyutmak için dokuz buçuğu mu beklemeliyim ? Fakat son uykusundan sonra tekrar şekerleme yapmadığı için dayanamıyor sanırım. Gündüz uykuları max 40 dk. Onun yorgunluğu mu yoksa yanlış saatte mi uyutuyorum anlamadım :(