Ftmev Bebegim dun geceden beri atesleniyor 39dereceyi buluyor ne yapsam iyi gelir fitil felan verdim bi kac saat gecio ama yine tekrar yapior
Bikedibikizannesi Ftmev varsa göğüsüne ve eklem yerlerine çörek otu yağı sürün. Çoraplarına limon suyu sıkın giydirin. Tabi neyden kaynaklı ateşi var oda önemli. Geçmiş olsun 🌸
kuzey-21 Ftmev ılık duş çok iyi gelecektir. Ben hatta doktorun tavsiyesiyle içine sirke damlattım öyle banyo ettirdim gece ateşlenmedi bile iyileşt sizde deneyin isterseniz. Ayağına limon da şıktım ben faydasını göremedim
Ummuscetinkaya Ftmev azı diş olmadığı sürece diş ateşi 37 yi geçmez. İsterseniz bir doktor görsün enfelsiyon, altıncı hastalık hibi şeyler olabilir
Ftmev kuzey-21 ay canim tuh az once soktum banyoya ilk banyo yaptirdim biraz iyi geldi gibi keyiflendi ama bensiz asla uyumuyor kuzucum
Ftmev Ummuscetinkaya konustum doktorumla 3 gun atesli olmasi normal ucuncu gunde devam ederse ozaman gelin dedi
kuzey-21 Ftmev seninle uyusun iyileşsin yeter ki. Banyo çok iyi geliyor. Ateşlenirse tekrar yaptırın çok kalın giydirmeyin. Çok geçmiş olsun 💐