22 ay civarı bu huy vardı. Geçmişti uzun süre yapmıyordu o sıra dişler de çıkıyordu o yüzden diyordum. Ama şu an 26 aylık ve diş sorunu yok. Ufacık sinirlensin. Koşarak gidiyor Dışkapınin önünde kendini yerlere atıyor kafasını bı gün kiracak diye korkuyorum. Bildiğin sinir krizi geçirir gibi bağırıyor. Geçen markete gittik. Çıkmak istemiyorum diye. Yerlere attı kendini. Kendi canını acıtacak iki yaş sendromumu bu. Çalışıyorum da. Annem bakiyo. İki gündür orda da yapıyormuş. Saatlerce herşeye agliyormus. Kıyafetleri çıkarmak istemiyor. Giyerken de giymek isyemiyor. Kilot bezi bile zorla giydiriyorum. Ne kadar sürer bu durum