Nurozcn Ayımız dolunca blw yöntemi ile başladık. 1 hafta kadar oldu ilk gün yoğurt verdik zaten biz yerken gördüğünde çok istekliydi yedi biraz. Patatesle havuç filan devam ediyoruz ama sorun mama sandalyesinde otururken dikkati hep başka yerde bu yüzden mızmızlanıyor ve yemek istemiyor. Acaba uykudan önce mi sonra mı emdikten sonra mı vs. zamanını mı ayarlayamıyorum. Yemek yemeyi sevsin isterim ama zorlamam tabiki. Nasıl bi yol izlemeliyim bilemedim
Arasta Nurozcn uyandıktan sonra emzirin 1 saat sonra da ek gıda verin başta zaten bir tatlı kaşığı falan yemesi yeterli yavaş yavaş arttırın miktarı ilgisini çekmek için de çok bir şey yapmayım bence yoksa sürekli ilgisini çekmek zorunda kalırsınız
Zlm Nurozcn bana doktor mutlaka açken ver verdikten sonrada mamasindan içmeli demişti benim kızım mama ile besleniyo siz emzirebilirsiniz tabi ilk ay tadım ayı olduğu için iki üç kaşık veriliyo sonrasında 90 mama iciyosa 60 mutlaka içmeli demişti
aslansmomm Nurozcn merhaba, bende blw ile başlamak istiyorum da çorba gibi besinleri kendimiz vericez ama yoğurdu da kendiniz mi veriyorsunuz
Mine05 bisenakillisinzaten uykudan uyandıktan sonra 1 saat sonra verebilirsiniz bebek sık emem bebekse 1 buçuk saat durmaz kendi bebeğinize göre aksiyon alın en az 40 dk emmeiş olması yeterli
Nurozcn Zlm evet tadım olarak başlıyoruz ama analık işte sanki tabağı bitirmesi lazımmış gibi düşünüp üzüyorum boşuna kendimi 🙈
edaaydinm https://t.me/+gd3NEofo_OFkZDA8 ekgıda anneleri ile oluşturulan grup katılırsanız faydalı olabilir ben çoğu şeye bakıyorum burdan yada soruyorum