Geçen gün doktorlar hakkoni arıyor diye burda polis kocalarını yaristiran kadınlar vardı, polislikte zor ama kimse doktorlar gibi ayaklanmiyo diye bik bik otuyorlardi. Hak arama sırası şimdi polislerde.
Gerçekten iğrenç bı sistem olmuş, benim polislikle alakam yok ama üzüldüm gerçekten. Bu ülkenin işine yarayan meslekleri, ülkeden kaçırmak, meslegi bıraktırmak için and içmiş gibiler. En çokta polis çocuklarına üzüldüm bu durumda ya. İns bir an önce geri çekilir bu karar.