Lulemom
Kesinlikle katılıyorum. Asker dağda çalışıyor orda sürekli bir değişiklik olması şart. Yazık değil mi ordaki insanlara, ailelerine. Polis için dediğiniz gibi tek şark görüp ikinciye gitmemek için daha yeni emekli oldu bir tanıdığımız. Çok gereksiz olmuş gerçekten inşallah düzeltilir bir şekilde.
Şartları eşitlemeye çalışırken kötüyü iyileştirmek yerine neden kötüye göre eşitlemeye çalışıyorlar akıl alır gibi değil gerçekten.