Ek gıda için bebeğin desteksiz şekilde oturması gerekmiyor mu yanlış mı hatırladım aceba🤔 bir de destekli oturmaya 4. Ayda başlanıyor diye biliyorum hatta doktorum geçenlerde birine yavaş yavaş oturtmaya başlayın demişti bebek 3 buçuk aylıktı artık oturmak istiyormus durmadan kafayı kaldırıyordu video atmıştı kadın. Benim kızım da ayni oyle ama ben 4. Ayı beklemek istedim. 6. Aya kadar neden önermiyor doktorlar aceba🤔