Prenses070219 Alyabebekkk Merhaba vajinal akıntı vardı doktorumuz anneden aldığı hormonlar yüzünden olduğunu kanama bile olabileceğini normal olduğunu söylemişti.
ftmgz Alyabebekkk oldu kızımda kanlı değil ama akıntıydı sizden aldığı hormonlardan korkmayın dediler
Gulceninannesi25 Alyabebekkk benim bebegimde de oldu şeffaf akıntı doktoruna söyledim normal kan bile gelebilir dedi goguslerden süt bile gelebilir dedi endiselenmeyin
Aysimameva Benim bebeğimde de oldu çok korkmuştum yetersiz beslenmeden oluyo dedi doktor düzenli emmeye başlayınca gececek dedi öyle oldu