Kizlar 8 günlük bebeğim var doğduğundan beri anne sütü alıyor fakat sariliktan 4.gunu yatisimiz yapıldı ozaman doktor mama verirsem daha çabuk geçeceğini söyledi bende redettim ve hem emzirip hemde sağım yaparak biberonla anne sütü verdim ertesi günü taburcu olduk yaşadığımız ilçeye dönünce kontrollerini burdaki çocuk doktoruna yaptırdık oda biberonu kes emzir dedi şimdi emziriyorum fakat kaç CC içtiğini goremedigim için doydugunu anlayamiyorum hala sariligimiz biraz devam ediyor buyuzdende uyuyor ben uyandırıyorum 2 saatte bir yardımcı olabilir misiniz nasıl anne sütümun yettiğini anlayabilirim?