Senemmm11 Kızlar kadın doğum bölümüne giden memnun kalan var mı ? Arkadaşım riskli gebelik geçiriyor iğne fitil vs kullanıyor. İyi bi doktor arıyoruz kanuni hastanesini duymuş ama doktor hakkında fikri yok yardımcı olabilecek var mı ?
290818 Senemmm11 valla o hastanenin kadın doğum bölümü hakkında hiç iyi şeyler duymadım çam sakura iyi ama
Senemmm11 Zeynepee doktorunuz kimdi. Doktor önemli bizim için riskli gebelik olduğundan dolayı her konuda doğru yönlendirmesi önemli
Emir123ali Senemmm11 İsmail Özdemir çok ama çok iyi bir doktor benim ve bebeğimin önce rabbim sonra bu doktor sayesinde yaşamaz yaşatmaz dediler özeldeki doktorlar ama bu doktorum çok iyi tavsiye ederim inşallah bu doktora yer bulur çok yoğun oluyor çünkü
sarmaliklahana Senemmm11 oraya gideceğine cam sakuraya gitsin. Kanuni in bütün iyi doktorları oraya gecti 🙄 suan var mı bilmiyorum da cam sakura daha kapsamlı her konuda
Elifozcan Senemmm11 benim hamileliğimde o şekildeydi erken dogum ani bir şekilde olunca bakırköy sadi konuk hastanesinde dogum yaptım ama hiç memnun kalmadım tavsiye etmem. Normalde esenler medipole gidiyordum ani gercekleşince mecburi orası oldu. Devlette sarıyerde etfal hastanesi var orayı önerebilirim. Kuzemim orda dogum yaptı ve cok memnun kaldı
ikiPrensesAnnesi20 Senemmm11 bende o hastaneye randevu almak istiyorum hadım doğuma ama nasil alınıyor e nabizdan alamadım da bide siprail takıyorlar mi acaba
Senemmm11 ikiPrensesAnnesi20 spiral bilmiyorum canım takıyorlardı herhalde. Randevu için mhrs arayabilirsin