Merhaba kızlar 13 gündür regl görmüyorum karnım cok sis test yaptım kan testi yaptık hic birinde cıkmadı bugun tekrar kendim yaptım yine cıkmadı doktor kist var dedi tarlusal ilaç verdi ama hamileyimdir belki diye korkuyorum icmeye ama karnım cok agrıyor en son 6 subatta regl gördüm simdi ye cıkarmıydı sizce ne olur bi akıl verin