yase_bora normalde fethiyede yaşıyorum her ay antalyaya geliyorum o yüzden genelde rutin kontrolleri için antalyada doktora gidiyordun büyük kızımı Nedim doğana götürüyordum küçük kızımı iki kez kaan kadiogluna götürdüm fena bir doktor değil iyi sayılır kuzenim kızını memorialda aşkın hanima goturuyor o da çok memnun