Tamamen moral olsun diye yazıyorum. En başından anlatmak istedim.
Normal doğum yaptım bazı sebeplerden dolayı ilk 10 gün sütüm çok çok azdı bebeğim memeyi tutmuyordu 20-30ccyi görene kadar epeyce sağıyordum ve gördüğümüzde alkış kıyamet seviniyorduk. O derece. Sonra 24 kutu promaltı 2 haftaya yayarak tükettim sütüm arttı memeyi de tutmaya başladı iyi gidiyoruz derken bi hafta önce resmen 3-4 gün boyunca damla sütüm kalmamış gibiydi sağdım emzirdim saatlerde uğraşmama rağmen iki memeden 50 cc yi zor görüyordum. Yeterli sıvı almama rağmen. Azalarak kesilir diye iyice stres oldum. Bi kaç gündür hem emzirip hem sağıyorum sağmak da gerek sadece emzirerek artmıyor habire uyarmak gerek memeyi.
3 gündür sabah akşam karpuz ve kavun tükettim su içmeyi söylemiyorum bile. Birde bebe bisküvisini mama gibi sütle yapıp yedim her gece. Az önce denemek için oturdum 50-60 cc çıkarmı acaba diyerek sağmaya; 25 dk da 190cc çıktı bir mememden. 🧿 ( oldum olası bi meme diğerine göre az süt üretiyor çok üretini sağdım )
O kadar sevindim ki paylaşmak istedim. Ben özellikle karpuz kavun givi şeylerin faydasını gördüğümü düşünüyorum. Deneyinnn ve bol bol sağın inşallah tüm sıkıntısı olanlar çözer rahata kavuşursunuz 🙏🏻