esolinaaa Kızlar oğlum 30 aylık ateşlendi hasta oldu normalde kalın giydiririm bugün gün içersinde ince pijamalarını giydirdim iyice çıkmasın diye şimdi 37.5 larda ama gece nasıl giydireyim sizce daha da üşütmesin serin oluyor bazen geceleri
iki_prens_annesi esolinaaa atesli birini kalin giydirmek dahada atesi yukseltir cnm genelde cok atesi varsa sadece kuloduyla atesi dusurmeye calisirm atesi dusunce ise norml pijama takimi giyer gece atesi olursa zaten uyumz uyanir ince giydr yinede kalin asla giydrme