Biz İstanbul Ümraniye’de oturyoruz evimiz 10senelik bir ev eşim evi satıp Sancaktepe tarafından ev alcam diyor otarftaki evler buraya göre daha uygun bizim ev 980 1milyon yapıyormuş emlakçı arkadisan sormus
Evimde rutubet var bazı yerlerde mutfak dolabımı yeni degistirdim çok güzel oldu eşim de sargazi tarafından 800 e ev bakıyor geriye 150 milyar falan kalırsa üstüne ekleyip araba alcam diyor sizce kabul etsem mı pişman olur muyum 5.kattayim bu yüzdende çok şikayetçiyim sizce ne yaosam