Ybksln 10 aylık kızım besinden kaynaklı ishal oldu kızlar ve ishal olması değil asıl sorun ishale bağlı pişik.. kıpkırmızı oldu bebeğimin poposu çok huzursuz sürekli ağlıyor yemek yemiyor lütfen yardım edin nasıl geçiyor bu meret edit:bepanthol sürüyorum
Oldugugibibiri Ybksln hametan, hamazinc, oksizinc, zeytinyağı, bepantol, sudokrem, sarı kantaron, mumsy natural, fucidin ve dahasını denemiş biri olarak sadece Arko krem Classic iş gördü🤦🏻♀️
Ybksln Melesss bende hametani pişik tedavisinde kullanılıyor diye hatırlıyodum bepanthol pişik önleyici hametan pişik onarıcı değil mi? Yegenlerimden sanki öyle hatırlıyodum eğer hemen geçirirse gidip alayım hemen
Ybksln Kubra19871986 orijinal kantoron yagi var ne sıklıkla kullanayım her açtığımda ondan mı yoksa Bi krem. Bi kantoronmu
Kubra19871986 Ybksln sadece kantaron yagını kullanın o zaman bide havalandırın kaka yapınca gecikmeden degiştirin altını ve ıslak mendil kullanıyorsanız önce muslukta yıkayın sonra poposunu silin yada pamukla silin çabucak geçer inşallah
aybikreis Ybksln bez bağlamayın hava alsın. Suyla yıkayıp kurulayın sonra kullandığınız kremi sürün. 10 aylık hareketlidir alıştırma kilodu kullanabilirsiniz
busrasavuryavuz Bubchen pişik önleyici kre kullanabilirsiniz. Adına bakmayın pisiklerde de çok etkili. Kalın bir tabaka halinde sürün. Altını ıslak mendil, pamukla temizlemeyin yıkayın her degisimde ve tampon yaparak kurulayın. Pişik geçtikten sonra kantaron yağını da her açmada sürersiniz, besler
Yigithan_2121 Ybksln fito ben ne kullandiysam hiç bir krem bunun. Kadar etkili olmadı mustela bapanthol herşey kesinlikle fito