Yenianne0601 Arkadaşlar iki buçuk aylık bebeğim var bir gündür hiç kakasını yapmadı emiyor çokça doyuyor bence ama neden kakasını yapmıyor anlamadım bi fikri olan tecrübeli anneler yardım edin 😢
Aybukeomrrr Yenianne0601 10 güne kadar yapmaması normal korkma zaten anne sütü alıyormuş kabız da değildir üzülme normal
Aliaslan1 Yenianne0601 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor. Huzursuzluk karında sertlik yoksa merak etmeyin yapar
Beyzaaablg Yenianne0601 arkadaşlar haklı 10 gündem sonra sıkıntı . Tabii bu arada sancı falan olursa yinede doktorun götürün
Ummahan250820 Yenianne0601 anne sutu alıyorsa 10 gun normal demıstı doktor bana eger yapmazsa zeytınaygıyla poposunun o kısmına masaj yap oda cok etkılı oluyor canım bn yapamadıgı zamanşarda oyle yapıypruö hemen kaka yapıyor