3 gün ateşliydi. Sonrasında tüm diş belirtileri ağızda kızarıklık, salya akması, öksürük. Dün sabah ikimizde fena öksürmeye başladık benimki terden ama onun dişten sanırsam. Ayrıca burnu da akıyor hapşırıyor da. 8.aylık olacak 1 hafta sonra. Böyle hasta olunuyor mu diş çıkmadan önce 😓