Deletedmom_61 Kızlar bugün sleepy den molfixe geçtim eşim dışı yeşil olandan almış bezin içinde tanecikli biseyler var böyle toprak gibi ele gelen
baloglusss Deletedmom_61 yeşil de kullandım mavide genel olarak molfixten memnunuz şu an mavi kullanıyoruz
Deletedmom_61 seymabykn eşim işte yeşili almış bende açmış bulundum arasında elime geliyor heryerinde
Deletedmom_61 seymabykn eşim yeşil dışlı olandan almış foto attım bakma sansiniz var mı böyle tanecikli şeyler var mı arasinda
laliko35 Deletedmom_61 ambalaj farklı sadece mavi paketler yeni çıktı yani kızım haziran doğumlu mavi paketi eylül de aldik
Zlm Deletedmom_61 ben içerikleri aynı sascee dışı farklı diye biliyorum ben yeşilden kullnamistim bı sıkıntı yaşamadım
Nurellllaaa Deletedmom_61 zararı yok bezi soğuk tutuyo o tanecikler hava almasını sağlıyor aksine iyi bişey merak etmeyin bizde doğdugundan beri molfix kullanıyoruz
laliko35 Deletedmom_61 canım şuan evde var baktim yok oyle birsey molfix 9 aydır kullanıyoruz pahali diye sleepy aldık bakalım umarım pişik yapmaz bi kaç tane kullandık sleepy e şimdi molfix i bitirmeye çalışıyoruz
Deletedmom_61 Nurellllaaa bende düşündüm acaba neden var diye baktım bulamadım burdan sorayım dedim normal yani
seymabykn Deletedmom_61 Hepsine bakıp incelediniz mi Ben baktığımda orta emici kısmında var o tanecikli kısım, emiş yerinde
Deletedmom_61 seymabykn yok bakmadım ama internette şikayetlerde gördüm tanecikli yapı hakkında sıkıntı yaşayanları
Denizgozlum Deletedmom_61 yeşil paket molfix eski üretim. Yeni ambalajı mavi. Yeşil olanı da zamanında kullandım. Mavi olan daha ince yapıda daha güzel. Ama yeşil paketi de uzun süre kullandım bir sıkıntı yaşamadım