Masallinaa hipp herkes kilo yapmıyor diyor doğru mu ya . 4 aydır anne sütüyle beslenen bebeğime sütüm azaldığı için hipp aldım çok memnun kaldım gaz ishal huzursuzluk vs hiçbirşey yapmadı. Ama benim bebeğimin anne sütüyle gayet iyi kilo aldığı için, günde sadece 1-2 kere mama verdiğim için hipp in kilo aldırmamasını önemsememiştim aslında şimdi de düşünüyorum ilerleyen aylarda (ek gıda geçtikten sonra veya 7-8 aylarında) daha kilo yapıcı mamaya geçsem mi yoksa şimdiden hipp stoklasammı