Merhaba, benim oğlum da 30 Kasım doğumlu sanırım hemen hemen aynı zamanlar bebişlerimiz :) ben de geçtiğimiz pazartesi sünnet ettirdim. Ama bizden kan tahlili almadılar. Telefonla bilgi aldığımda bana da dediler doktor tahlil alabilir diye. Ama muayeneye gittiğimizde doktor muayene etti sadece hiç tahlil falan istemedi. Pazartesi sabahtan oldu. Birkaç saat sonra çok kötü ağladı. Çiş yaptıkça baya kötü ağladı akşama kadar. Akşam saatlerinde çok daha iyiydi. Bugün Perşembe 4. Gün hala çişini yaptıkça ağlıyor ama çok daha kısa sürüyor. Doktor güzel bir şekilde pansumanını yapmış ilk gün pipisinin üzeri kapalıydı. Fitil kullandık. Bol bir şekilde bezini bağladık. Çıtçıtlı badisini bağlamadık. Ertesi günü doktor kontrolü vardı. Gazlı bezini çıkarttı. Krem vermişti onu gösterdi nasıl süreleceğini. Sonra 3. Günü için banyo yaptırın mutlaka dedi Ben her aileye öneriyorum genelde yaptırmıyolar dedi. Biz de dün banyosunu yaptırdık. Banyoda da su değince ağladı, sonra suya alışınca ağlamadı. İlk iki gün şişti, dün inmişti baya, bugün daha iyi. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, belki uzun yazdım ama, zaman aynı olunca bi de yeni yaptırınca yazayım dedim. Ben de buralarda bakındım birkaç gün öncesinde. Yine aklına bir şeyler takılırsa cevaplayabilirim :)