ygmrrr-1254 öncede gece uykusunda mutlaka mutlaka açlıkdan içecektir, sonra gündüz uykularında derken alışır, dedigim gibi en az 2,3 hafta uğraştık , yap dök yap dök sonunda pes etti,biberonu tutması ayrı bir süreç , mamanın tadı zaten skandal🤦♀️Bir sekılde alışıyorlar,