Minikinannsii Merhaba, ben ve eşim corona olduk. Odaları belirtileri farkeder etmez ayırdık ama öncesinde bir buçuk yaşındaki bebeğimizi öptük falan. 3 gündür karantinadayız ve bugün bebeğimizde öksürük başlamış. Bebeklerde süreç nasıl oluyor geçiren var mı?
Nurellllaaa Minikinannsii 4 aylıktı oldugunda ter ateş öksürük burun akıntısı bir hafta sürdü allah şifa versin bebekler daha kolay atlatıyo ben çok kötüydüm
Linosh Minikinannsii virüs bebeginiz de geçmiştir ama korkmayın ishal yapabilir. Ates yaparsa doktorunuza haber verin bebekleri pek etkilemiyor çok korkmayın serum fizyoloji önlem amaclı uygulayın. Bebegi giydirmeden Kapı pencere çok açmayın ısı değişikliği olmasin grip ile karismasin
Ilaydacimen0325- Minikinannsii bizde ateşle belli etti ertesi gün öksürük başladı hemen ambulansı aradım gittik film çektiler ciğerlere inmiş antibiyoti Ve soğuk buharla üç günde toparladı beş günün sonunda halsizliği gitti
busrasavuryavuz Minikinannsii biz geçirdik. Bebegim o zaman 7 qylikti. Su an 10. 5 gündür karantinadayken bebegimin ateşi dusmeyince test yapıldı. Pozitif çıktı. Ates düşürücü verip sürekli duş aldırdık. Bu bol emzirin. Sürekli meme teklif edin. Sizdeki antikorlar geçecektir ona da. Doktorumuzu aradim ben. Öksürüyordu. Fitospan ya da prospan surup önerdi bitkisel. Bir de bağışıklık güçlendirici önerdi bebeğimle birlikte anne baba olarak biz de kullandık. Öyle söyledi çünkü bebegimin doktoru. Demir ilacına ve d vitamini zaten kullaniyorduk. Devam ettik. Bir sorun olursa acile goturebiliyorsunuz covid bölümü ayrı genelde ve beklemiyorsunuz. İnşallah iyi atlatırsınız
Naciye16 Bizde atlattık en hafif 5 aylik bebeğim atlattı benden ona antikor geçtiği için hiç zorlu geçmedi.
busrasavuryavuz busrasavuryavuz çift maske takmamiz söylenmişti yaptık ama olacağı varsa geciyor bebeğe de. Siz bol bol c vitamini alın. Sizi emmeye devam ederse o da rahatça geçirecektir merak etmeyin
Ada1- Bizde iki hafta önce atlattık bebeğim ve ben covid olduk. Ateş yaptı iki gün hastaneye gittik fitil yaptılar ateşi kontrol altına almaya çalıştık. Sonra ki günlerde öksürük başladı. Hiç korkmayın geçecek bebeklerimiz güçlü bizlerden daha kolay atlatıyorlar bol bol emzirdim doktorumuz öyle söylemişti. Sizde hızlıca sağlığınıza kavuşursunuz inşallah 🙏🏼
Ilaydacimen0325- Minikinannsii birde ishal yaptı probiyotik kullandık hemen geçti ishal birde iştahsızlık oldu
Minisinannesiii Minikinannsii parol şurup bulundurun mutlaka ve paranox s oğlumla yeni atlattik sabahlara kadar ateşi düşmedi hastaneye gidemedik yerler buzdu zeytinyağına sarimsak rendeleyin biraz bekletin 3 4 saat ayaklarina sürün biz 2.gün sadece öyle düşürebildik ateşini 38den aşağı asla düşmedi ıslak bezler koydum kafasına vücuduna sabaha kadar çarşafta salladık 3 gün filan oluyo ama sesi kısıldı ağlamaktan insallah kolay atlatır insallah bulaşmamıştır
Minikinannsii Herkese çok geçmiş olsun çok teşekkür ederim dönüşleriniz için. İnşallah biz de atlatırız ateşi için şurup veriyoruz dinlendirmeye çalışıyoruz ama işte corona olduğundan acaba yapmamız gereken başka bir şey var mı diye de çekiniyoruz