Merhabalar ; bebeğim 36 günlük 15 günden beri gaz sancısı çekmekteyiz . Derin uykuya dalamıyor 5 10 dk uyuyor ıkınarak uyanıyor. Kolik bebek olduğu söylediler. Akşam saatlerinde bir tutuyor ne yapsam susmuyor tek kundakta salmayla susuyor. Şimdi yanımda anneannem var oda gidecek yarın ben yalnız kaldığımda nasıl tek bakacağım kundak sallama iki kişiyle oluyor zaten oda kar etmiyor bazen . Sab simplex damla ve biogai kullanıyoruz. Bunlara rağmen böyle. Kiraz çekirdeği koyuyorum , kimyon çayı veriyorum, ben herşeye dikkat ediyorum yok yok hergün saha kötü. Geceleri saat 01.30 uyanıyor başlıyor ağlamaya sabaha kadar sabah da devam hep sallayacaksın azıcık dur hemen uyanıyor . Artık uykusuzluk stres sütüm gitti çok çaresizim ne yapaam çözüm olur 6 tane doktora gittik çözüm yok lütfen yardımcı olun :(