Bugün 9 gün oldu ama iki üç gündür geceleri nerdeyse hiç uyumuyor uyumamasınıda geçtim sürekli ağlıyo emerken sakinleşiyo memeyi bırakınca gözlerini açıp ağlamaya başlıyor dğn doktora gittik sorun yok ağlaması normal dedi ama gerçekten artık korkmaya başladım ben mi bakamıyorum bi sorunu mu var die ağlamasına dayanamıyorum önerisi olan bu durumu yaşayan varmı🥺