Pimpirikk 2.5 aylık oğlumun yuzunde kızarıklık oluştu doktor egzama dedi krem verdi gunde 1 kere kıllanıyorum yüzünü sürekli nemlendir dedi ama marka söyleyemem dedi yüzüne kullanabilecegim önerebileceğiniz nemlendirici var mı?
Aysenil_ Pimpirikk ben mustela stelatopiadan hiç memnun kalmadım ama biodermanın atodermi var çok güzel nemlendirio kızarıklıklar geçti cildi pamuk gibi oldu kendim içinde kullanıyorum artık
Itsybitsyspider Pimpirikk egzama tarzı belirti.olur olmaz beklazon pomad kullanıyprum annemde bana kullanmış eski bir krem suyla silip hindistan cevizi yağı ile nemlendriyorum