aylul0 Kendimi sürekli halsiz, isteksiz hissediyorum, iştahım da azaldı gibi. Takviye gıda kullanabilir miyim?
2cocukannesi__ aylul0 kanına baksınlar sağlık ocağında b12 bakiyolarmi bilmiyorum ben iğne vurduyordum o derece düşük tu benim
ikikizannesi aylul0 emzirirken iki vitaminide kulanamazsiniz bn druma sormustum ikiside olmaz dedi birinde gingseng mi ne o var birinde q enzim ben saglik ocagina apicobal b12 d vit ve ferro sanol yazdirip kullanıyorum halsizlik vs arada oluyr sukur enerjim yerinde ama bunlari kullanıyorum surekli birde vifolik kullaniyordum gebelikte ona devam
ikikizannesi 2cocukannesi__ saglik ocaklarinda b12 d vit bakilmiyor hastanede baktirmaniz lazim diger hemogram bakiliyor
ikikizannesi aylul0 sosyal guvenceniz varsa devlet hastanesinde ucretsiz tahlikl yaptirip dedigimiz ilaclari dr yazdirip eczanede katki payi odeyerek alabilirsiniz herkes gibi
Sonsuzmutluluk aylul0 devlette bir dahiliye bölümüne randevu alın çok halsiz ve bitkin olduğunuzu söyleyin bütün değerlerimize bakılır emzirmeye uygun takviyeler verirler size dediğiniz takviyerleri emzirenlere önermiyor doktorlar. Ama muhtemelen kansızlık b12 ve d vit.eksikliğiniz var halsizlik yorgunluk stres bitkinlik ve depresyon a kadar bir sürü şikayete neden oluyor bu saydığım eksiklikler yakın zamanda randevu alıp baktırın