Bu akşam bir yere gidip yarın akşam döneceğiz gideceğimiz yol 1,5 saatlik falan (Tekirdağ’dan İstanbul’a) . Kedileri bilirsiniz yolları sevmez benim kedim de korkuyor strese giriyor arabaya binince özellikle ve gideceğimiz yerde köpek var evde kedim onu görünce de strese giriyor yan yana gelseler bile tıslıyor hemen ona neyse uzun lafın kısası kedimi bir günlüğüne evde bırakacağız ama ben korkuyorum yemeğini suyunu bolca koysak birşey olur mu? Yemeği bir anda yemez dimi? Aç kalmasından korkuyorum ilk defa onu bir gün tek başına bırakacağım aklım kalacak . Siz hiç evde tek bıraktınız mı kedinizi?