Tazeanne35 İkizlerim var, 4,5 aylıklar… Emerek ya da kucakta gezerek uyuyorlar, yatağa yatırdıktan sonra saate bakıyorum kurulmuş saat gibi 45.dkda uyanıyorlar, bazen daha erken uyandıkları da oluyor, mesela birini 20 dk erken uyuttum diyelim, 45 dksı dolup uyanınca ağlıyor diğerini de uyandırıyor o zaman diğer bebeğim 25 dk fln uyumuş oluyor
Zormuş gerçekten uyku meselesi…