fatmayildzz https://share.icloud.com/photos/0590qT8GDUR5Kt7g3kL3wmb2A fotoğraf açılır mı bilmiyorum ama düşüğün üzerinden 26 gün geçti iki gündür acayip kasık ağrım vardı bende bi test yapayım dedim
Saliha03 fatmayildzz 1 regl sonrası hamile kaldım düşük sonrası vücut ister korunma demişti doktorum tekrar düşük olur diye korkmuştum bende ama hamile kaldım vücut sağlıksız yumurtaları atar sağlıklılarına yer açılır.
NurCum Tahlil verin mutlaka. Ama bende düşük yaşadım folik asit kullandım. O Ay Sonrasında ki İlk Adette Hamile Kaldım.