Kızlar dün 2 koldan 18 ay aşısını olduk ve olduğumuzdan beri huzursuzluk ve ateş var düşmedi bi türlü sol kolu ceviz büyüklüğü kadar kırmızı ve hafif şiş ne yapmalıyım başına gelen oldumu doktora götürsemmi yoksa geçer mi ilk defa bi aşısında böyle oldu
-