Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 23 günlük genel olarak gayet keyifli neşeli bu ara yemesi de güzel ama uykuya aşırı direniyor saatlerine dikkat ediyorum ayına göre uyanık kalması gereken saate yani bir de kendi tepkilerine dikkat ediyorum esneme sıkılma durgunlaşma vs bunlara bakıp uykuya daldırmaya çalışıyorum ama kucağımda gözleri gitmesine rağmen çok ağlıyor sonra birden dalıyor üzülüyorum o hâline uyku anı dışında çok keyifli dediğim gibi ama bu durumu nasıl aşarız acaba fikri olan başına gelip bir şeyler deneyenler var mı ?