Arkadaşlar,
49 günlük anneyim.Spinal sezaryen oldum hiçbir şikayetim de olmadı ta ki düne kadar.Dün birden belime bir ağrı saplandı gelç oluyorum sandım bacaklarım tutmadı yığıldım.Parol içtim sıcak kompres yaptım.Ayakta yürürken herhangi bir ağrı yok galat eğilip doğrulamıyorum.Bugün yine birden ağrı girdi yine yığıldım kaldım.Fıtık ağrısı kesinlikle değil.Sezaryenden sonra buna benzer durum yaşayan oldu mu olduysa ne yaptı acaba ?Bebeğim de minicik beşikten alıp koyarken çok zorlanıyoeum ağrı sonrasında😥