Slm1122 Kızlar ayakta yürütmeye çalışıyorum yapmıyor 7 ay 17 günlük yürütece koydum bi süre onda da adımlayamıyor zıplayarak parmak ucunda gidiyor bakıyorum milletin çocuğu benimkinden küçük pıt pıt adım atıyor maşALLAH benimki niye bilmiyor napabilirim acaba bide parmak ucunda basıyor
bireylul Slm1122 tövbe estağfurullah bebeğim 11 aylık hala adım atmıyor yürüteç de almadım.Neden acele ediyorsunuz?
yaseminoztrk Slm1122 daha çok küçük ama bence bunu dert etmeyin kendinize ille içinize sinmiyorsa doktora sorun tabi
Aklimdasin Slm1122 emekleme ve oturup kalkmayı cok rahat bı sekılde yaptıgı zaman yürüteci bıraktım 8.ayda yani tamamen kestım. Aynı sızın dedıgınız gıbıydı. Sımdı 9+2 gunluk. Tutunarak yuruyor 3,5 sanıye ellerını bırakıp ayakta durabılıyor. Yakın zamanda yurutecı bırakın derım ondan sonra adım atıyor be basışı duzelıyor
Slm1122 bireylul acele etmiyorum da bi garplikmi var diye takıldım yürteçte te zıplayarak gidiyor adımlamıyor ilk defa gördüm siz kollarından tutunca da adım atmıyormu canım normal ozaman
Momdady2021 Slm1122 merak etmeyin bi anda olacak şeyler bunlar bi gün önce yapmadığını bi gün sonra yapıyor. Akışına bırakın
NehirVolkan bireylul Slm1122 benim oğlum da öyleydi 1 yaşında birden yürüdü yürür Allah’ın izniyle , 🌷
Yagmurtekin Slm1122 kollarından tutunca adım atıyor ama öbür türlü tek başına adım atmıyor, bir problem olduğunu sanmıyorum ama yine de ortopediye gidin, içiniz rahat etsin
Slm1122 bireylul instegramda bi doktor var ona sordum normal değil dedi muayene öneririm dedi ve iyice kafama takıldı😏
bireylul Slm1122 kendi doktorunuzla ilerleyin sadece her bebeğin gelişimi Farklı lütfen bebeleri biraz salalım 😄
balkzm Slm1122 7aylik bebek için zıplayarak gitmesi gayet normal, siz elinnden tutun oynatarak yürütun,çok erken ,kafanız karışmasın,ancak teşvik etmek için elinizden geleni yapın.. doktora burdan saygılar…
Slm1122 Deletedmom626372 bi doktor var takip ettiğim ona sordum normal değil muayene öneririm yazmış moralim ondan bozuldu 😏
Slm1122 yaseminoztrk ya instada bi doktor var ona sordum o normal değil muayene öneririm yazmış moralim ondan bozuldu
Nilunas Slm1122 bizimki yere tam basıyor ilk zamanlar yürüteçte duruyordu öyle sonra kendini atmaya başladı ileri doğru şimdide adım adım yürüyor yürüteçte ama sorsan hala dönmedi 7 aylık oldu. Erkenci davranıyorsunuz. Herşeyi vakti gelince yapıyorlar onlar🥰
FmBetull Slm1122 muayeneye gidin diye söylemiş işte ben onlara çok güvenmiyorum tek dertleri para😅 Gayet normal adım atmaması bi kaç ay içinde öğrenecektir merak etmeyin.
Nilunas Slm1122 o zmaan yürüteç i kaldır bi süre canım ayağını yere tam basması lazım. Doktor bize kızdı yürüteç aldık diye ama yere tam bastığını görünce yürüteçe çok koymayın gün içinde dedi
yaseminoztrk Slm1122 bence gidin yinede içiniz rahat etsin ama 7 aylık bir çocuğun adım atmaması çok normal diye düşünüyorum kızım yaklaşık 9 aylıkken 1 2 adım attı ve her ay doktor görüyor bir sıkıntı olsa söylerlerdi diye düşünüyorum 🤷
Deletedmom626372 Slm1122 aaa yok daha neler 🙄 18 aya kadar beklenir eğer 18. Ayda da çocuk yürümezse o zaman değerlendirilir. Henüz erken zaten hele yaşını bekleyin yürür Allah’ın izniyle
Dfnee Slm1122 canım paniklemem için inan çok erken düşin 6. Ay da oturmqyq çlıltırıyorlar çoğu bebek 7 de tam desteksiz oturmyorken sen parmak ucuna basyıor zıplıyor diye üzme canını çok normal bnm yiğenim 9 aylık o da parmak ıcına basıyor ablqmın kuzu bir buck yaşına kadar o şeklde bastı ve sonra yürüdü şuan kocaman kız üzme çok normal bazı bebekler parmak ucuna basar dediğinide yqpar üzme sen kendni koltuk altından tutup adım attırmaya çalış
Slm1122 plakayerli ya şimdi isim versem olmazki parmak ucu basmasına yazdı o normal değil diye bende ona takıldım
Slm1122 Aklimdasin doktorunuz bişey demişmiydi hiç canım ozaman sonradan kendiliğinden mi basmaya başladı topuklarına