yookkdahaneler Kızlar Üç gün önce görüştüğümüz birinin bugün testi pozitif çıkmış bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum bebekte corona belirtileri nelerdir
withmymother yookkdahaneler kızımın ateşi baya yükselmişti 40.4ü bile görmüştük çok şükür sorunsuz atlattı bir de aşırı huysuzdu. Uykuya zor dalıyor ve uykusunda ağlıyprdu ağlayarak uyanıyordu inş size bulaşmamıştır❤️Çok geçmiş olsun
mehmel54 yookkdahaneler ilk zamanlar çok öksürüyordu ve hapşırıyordu benim testimin pozitif çıktığı gün ateşlenmeye başladı ama korkma corona olsa bile 3 4 güne atlatıyor doktor kızıma test yapmamıştı boşuna yapmaya gerek yok hemen atlatır zaten demişti bol bol emzir yeter
Eflin-Eda yookkdahaneler canım çok geçmiş olsun inşallah birşeyi olmaz uykuda yapıyor atesinide sürekli kontrol et emzirmeyi hiç aksatma daha fazla emzir hatta çokta telaş yapma Allah’ın izniyle atlatiyorlar sıkıntısız bir şekilde
yookkdahaneler Muhasebeciana sadece mamayla besleniyor 6 aylık ek gıda olarak neyle destekleyebiliriz canım
yookkdahaneler Eflin-Eda çok teşekkür ederim canım ateş ini kontrol edeyim , bazen gündüzleri bi uykusunda 2 saat felan uyuduğu oluyo ama sadece 1 uykusunda umarım ondan değildir 😢 sadece mamayla besleniyo ek gıda ne verebilirim canım vitamin olsun diye
Eflin-Eda yookkdahaneler canım rezene uygun diye biliyorum içmeleri 1tatli kaşığı istersen yinede internet bak veya doktoruna sor çok bilmiyorum yanlış birşey soylemiyim bz 2ayliktik olduğumuzda bn icmistim rezene çayını sütümden geçsin diye ek gida alıyorsa pekmez filan bağışıklığı için verebilirsin
mehmel54 yookkdahaneler olsun benimkide mamayla besleniyor öyle ya da böyle atlatıyorlar ateşini kontrol et yeter beslenmesine dikkat et birde
Muhasebeciana yookkdahaneler hmmm yani bilemedim.canim suan bunu en iyi doktora sorun isterseniz. Simdi kemik suyu vs desem ağir gelir onlarin ayi degil cunku suan yanlis yonlendirmek istemem
withmymother yookkdahaneler inşallah sizde kendinize de dikkat edin eğer olmazsınız ama bir şey olursa bize tek iyi gelen şey zencefil limon çayıydı ve terleme eşimle bu şekilde hemen itileştik yoksa çok ağır geçiriyorduk