Kızım sabah 6 da kalktı akşam 6 olacak nerdeyse 12 saattir uyanık deli olucam neden acaba yani sancı dedeniz değil ara ara ağlar ama sallasam duruyor uykuya dalıyor sonrası direk uyanıyor bıraktığım gibi huysuz bugün üstelik bide emerken bırakıp alıyor oyun eder gibi we her güne göre daha sık emdi neden böyle anlamadım sancı değil Ama ayrıca 3 gündür kakasını etmiyor bu da normal mi acaba yani gaz sürekli çıkarıyor alttan olsun üstten olsun