hanzade26 geçmiş olsun kist oluşmuş iltihap akıyordu zaten doğum yaptıktan sonra söndü et sallanıyordu dokununca dişim acıyordu doktor damağı oyup ordan kisti alıp dişi kurtaracaktı ancak iltihap kesilmedi kanal yaptılar ilaç koydular 1 ay bekledik. Etin sallandığı kısımdan alıyorlar kisti beklemeyin daha kötü olmadan gidin dişin çekilmesi daha kötü oldu benim için köprü olacak etrafındaki dişler kesilecek. Eğer ağrı sızı yoksa da çektirmeyin benimki dokununca acıyordu ağrı yapmıyordu keşke çekmeselerdi