Kızlar doğumdan sonra sizinde iç çamaşırı tercihleriniz değişti mi? 😂 doğum yapalı 1,5 yıl oldu. Eskiden tangalar dantelli çamaşırlar leoparlı sütyenler falan giyerdim. Şimdi aynı emzirme sütyenleri ve ekstra yüksek bel teyze külotları giyiyorum sadece 😂😂 kiloyu verdim ama sezeryan göbeği kaldı kocaman. azıcık düşük bel veya orta bel bişey giysem ya aşağı çekiyor rahatsız ediyor yada yukarı çıkıyor araya kaçıyor 😂😂 bir gün eskisi gibi istediğimi giyebilecek miyim 🤪