Birkaç gün önce instagramdan aldim sabun + saç kremi seklinde .. Bugün 2. Kullanisim..sabunle yikayip kremini uyguluyosn falan. sadece sabunla yıkanınca ott gibi, kremiylede sanki 15 gündür saçlarım yikanmamis gibi yağlı duruyor sanki ağır ağır.. Böyle mi oluyor hep 🤦🏻♀️